joi, 2 octombrie 2008

Porsche Cayenne pe gaz

Deci acum chiar pot spune ca:Am trait sa o vad si pasta.Sa va zic despre ce este vorba.Un propietar de Cayenne sa gandit(cred eu)sa reduca si el din pretul per kilometru si ce a decis a fost sa isi puna instalatie G.P.L.care costa ceva in juru la1500 de euro( ca vorba aia are V6 si injectie secventiala)Eu chiar nu am ce sa mai zic.poate a avut omu vre-o dambla desi nu prea as crede.Plus ca GPL-ul consuma cu 1% mai mult decat benzina si plus de asta GPL-ul a ajuns aproape de pretul benzinei. Si ganditiva ce autonomie are.De 200 de km asta in care butelia de gpl este de 50 de litri.Sincer nam nimic cu omu,e bunul lui poate sa faca ce vrea cu el.Dar daca ai bani de cayenne nu te mai gandesti la consum si la pretul benzinei(parerea mea).Sincer omu' asta putem spune k a violat cayennul prin a pune GPL pe el:)).Imi imaginez cum vine omu’ frumos sa alimenteze si trage “elegant” la GPL. Sta la coada frumos cu taximetristii acolo. Doamne ce jenant........
Daca doresti o masina cu consum redus ia-ti frate ceva mai mic sau cea ce iti poti permite.Nu sa o ti in curte si sa te lauzi ca ai masina.(cazuri intalnite de minen).Cum ar fi sa vezi un 911 turbo pe gpl?sau  un Bugatti Veyron GT care are 1350 de caluti.Acum si niste poze.




Cum necum are omu' Cayenne

Un comentariu:

Daneel Olivaw spunea...

pai ce vrei la cat o fi strans sa isi ia cayenne acu nu mai are bani si de benzina :))